Excerpt

Thursday, September 14, 2006

jangan marah aaaaa….

hehe kepada sesiapa yang ada dapat SMS dari aku tu, sorry la kalau menganggu hidup korang. actually bukan apa, saje nak suruh korang lawat laman web ni kalau berkesempatan. tak lawat pon takpe aku tak marah. dan kalau korang nampak message ni maknanya korang dah lawat la kan? :-D

so dah terlanjur ke sini, boleh la tulis apa2 yang patut dalam Guestbook tu. asalkan jgn mencarut udah la :-) dan kepada sesaper yang nak tengok gallery anak aku bleh la click kat Gallery. nak tengok video pon ada, click je kat Video.

rasanya aku pon dah lama tak contact korang. ada yang tak tau aku dah kawin pon. ramai yang terkezut, apatah lagi kalau aku bagitau aku dah ada anak.

well, terima kasihla kerana sudi melawat laman web kami yang tak seberapa ni. dan kalau tak kisah, bleh la jemput sesaper yang korang kenal ke laman web ni. keep in touch! wassalam....

No comments:

Post a Comment