Excerpt

Tuesday, May 12, 2009

2 kali kena kejutan letrik! Kamera Digital ku meletup!

itulah yang terjadi baru sebentar tadi :-( itu la gatal sangat tangan!

al-kisahnya kamera sony aku mmg ada rosak sikit, macam biasa aku bukan boleh duduk senang kalau ada benda yang aku tak puas hati. so, dengan berangan diri jadi McGyver aku pon ambik peralatan godekan aku. mula2 tu macam nak berjaya, ntah macam mana jari aku ni tersentuh benda kat dalam kamera tu sampai kena kejutan letrik! terkezut la aku takkan dah cabut battery pon ada power lagi??? tak patut betul dia buat macam tu kat aku... sampai dua kali! siap ada kesan 3 titik putih kat hujung jari aku ni hahahah! lepas tu aku pon cuba la amik test-pen saje nak tengok kat mana ada power tu... sekali aku sentuh je hujung test-pen tu terus meletup!! apa lagi mama pon memekak la.. "Abaaaaaang!! apa yang meletup tadi tu??" aku dengan selamba menjawab... "Kamera...."

aduiyai... macam mana nak amik gambar happy birthday darwisy & danish nanti? kena la pinjam kat sesaper dulu... ada kamera tak? pinjam kejap hehehe :-D

1 comment:

  1. oooo....tak cakap kat mama pun bende lain yg meletup ek....tak tunjuk pun jari yg kena tu...hmmm..ni kes takut kena bebel la nih.. :-)

    ReplyDelete