Excerpt

Monday, November 24, 2014

Penampilan Istimewa, katanya...

Ahad, 23hb Nov 2014... aku telah membuat kezutan ke atas kawan-kawan Kelab Fotografi Golongan Marhaen dengan menjelmakan diri ketika mereka sedang ber"outing" di sekitar KLCC :-)

Mungkin kerana sudah lama tidak outing bersama kawan-kawan disebabkan masa yang tidak mengizinkan, maka kezutan itu telah dianggap sebagai satu penampilan istimewa hahaha

Anyway, ini kali pertama mengambil gambar dari hadapan KLCC secara amat dekat... Alhamdulillah dengan berbekalkan Tokina 11-16mm dapatlah cover dari bawah hingga ke atas. Tapi entah kenapa pada pagi tersebut, KLCC nampak suram kerana tidak ada lampu-lampu yang dipasang dan ini serba sedikit memberi sedikit kesukaran untuk mendapatkan exposure yang baik ditambah pula dengan langit yang gelap kebiruan dan lampu jalan yang berwarna kuning (kami gelarkan "lampu jahat").

Dipendekkan cerita, outing tersebut sangat ohsem kerana dihadiri rakan-rakan yang berpengalaman dalam bidang landscape photography disamping dapat berkenalan dengan kawan baru Kitara Off (FB). Setelah selesai sesi fotografi, kami seperti biasa akan bersarapan bersama dan majlis sarapan tersebut telah dijalankan di warung nasi lemak Mak Wanjor Kampung Baru dengan ditaja oleh diri sendiri.

Insya Allah jika ada kesempatan di lain hari, pasti akan aku jejak lagi di lokasi ini :-)





Time for group photo! :-)



Dari kiri: Ezry A Rahman, my self, Kitara Off, Tuah Roslan, Zack Zaidi & Hafidz Abdul Kadir

No comments:

Post a Comment