Excerpt

Wednesday, July 29, 2015

All-u-can-eat day @ Seoul Garden, Paradigm Mall

Stressed dengan restoran bawah office yang masih tutup walaupon cuti raya dah berlalu, Abah telah melibatkan diri di dalam aktiviti makan di meja berasap... di Seoul... bukan Korea, tapi restoran Seoul Garden dekat Paradigm Mall hihihi.

Agak menarik makan dekat restoran ni sebab boleh masak dalam periuk dan kuali yang disediakan di meja dan terus makan panas-panas. Tak sure apa nama konsep ni... table barbecue kot? Lantaklah apa konsep, janji best dan kenyang sebab boleh makan selagi mau... bak kata orang putih tu "All-u-can-eat buffet" (macam salah je).

Pasal harga pulak, tak berapa pasti kalau untuk hari-hari biasa sebab bukan selalu makan kat sini (tak pandai kira). In fact, ni adalah first time makan dekat Seoul Garden hahaha. Tapi yang pasti, harga hari ni RM28.95 satu kepala. Guna member punya membership dapat promotion. Memang agak mahal kalau nak makan sini selalu, kalau sekali sekala boleh la hehehe.

Memandangkan dari pagi tak makan lagi, maka makanan yang sepatutnya dimakan pagi tadi telah di carry forward ke waktu lunch. Dan ini telah menjadikan Abah orang yang paling last sekali surrender sudu garfu hahaha.

P/S: kalau nak makan kat sini make sure amik makanan secukup rasa, kalau ikut nafsu... mana yang tak habis tu akan dikira RM8 per 100gm huhuhu.

No comments:

Post a Comment