Excerpt

Thursday, January 27, 2011

aku ada terfikir

aku ada terfikir untuk mewujudkan nama domain yang baru bersesuaian untuk family aku. ada jugak kawan2 yang bertanya kenapa darwisy.wordpress.com? kenapa tak bobo.wordpress.com?

well, darwisy.wordpress.com diwujudkan sejak tahun 2006 lagi. di mana pada tahun itu, anak pertama aku dilahirkan dan diberi nama Darwisy. oleh kerana terlalu exited nak ber"blogging", aku wujudkan domain ni sempena nama dia. in fact, aku pernah register satu personal domain darwisy.com pada masa tu. tapi cuma dapat bertahan 1 tahun je. masa tu, aku tak terpikir pulak pada masa akan datang nanti akan ada anak yang lain :-)

kenapa aku nak tukar? kat dalam blog ni ada macam2 cerita atau kategori. Abah, Danish, Darwisy, Family, Mama & MISC. jadi, agak janggal pulak nama domain tu darwisy.wordpress.com. kalau ikutkan nama, sepatutnya blog ni khas untuk cerita2 darwisy saje.

bila nak tukar tu tak dapat nak tetapkan lagi. bukan senang nak cari nama yang sesuai kot. so, InsyaAllah aku akan wujudkan domain yang baru dan akan transfer semua information ke sana.

ada idea? hehehe

No comments:

Post a Comment