Excerpt

Wednesday, January 12, 2011

kalau betul?

since takde topik nak tulis  hari ni,

aku ada terdengar kat radio pagi tadi sibuk duk bincang pasal facebook. dengarnya akan ditutup pada bulan march 2011 ni... betul ke?

setakat mana kebenaran tu aku tak pasti la... tapi ada jugak aku surfing2 kat google... ada yang kata tak akan tutup, ada yang kata akan ditutup... buat pening kepala je hahaha...

since kuar berita tu, macam2 la pendapat kedengaran... ada yang suka, ada yang sedih, ada yang setuju dan sebaliknya... pendek kata macam2 lah... tengok je la contoh kat bawah ni...

[caption id="attachment_1117" align="aligncenter" width="614"] somewhere in facebook...[/caption]

so, persoalannya... KALAU BETUL?


bagi "AKU"... sekali lagi... bagi "AKU"... takde hal lah :-)... reason?


1) friend list aku tak sampai 2000 mahupon 1000


2) bukan mati pon kalau takde


3) aku tulis memacam bukan orang nak baca sangat


4) sekurang2nya bleh concentrate lebih kat family


5) blogging pon ok


HAHAHAHAHA!! itu lah antara reason yang logik bagi "AKU"... korang?


eh... ada ke orang nak baca blog aku ni? huhuhu...


tapi walau macam mana pon, aku akui facebook mmg telah banyak membantu aku dari segi relations... bayangkan aku bleh jumpa balik member2 sekolah lama (lebih 14tahun lost contact)... dapat member baru walaupon tak banyak... dapat sembang2 walaupon tak banyak... dapat tengok gambar2... dan macam2 lagi...


eh... macam lalang pulak aku ni? huhuhuhuhuuuuu


adios!

1 comment: