Excerpt

Sunday, January 9, 2011

kancil dah berkilat

aduiiiyaiii letihnya otot lengan nih... maklum la baru lepas polish guna manual hahaha...

setelah hampir setahun (setahun?) tak dicuci, hari ni aku telah menolak jauh sifat kemalasan aku untuk keluar pegi cuci kereta kat kedai... kat kedai la mana lagi? hehehe...

selain dari dicuci dan dipolish, wiper juga telah ditukar kepada yang baru (silicone lagi...) kerana menurut wife aku, bila hujan memang seksa tak nampak jalan... asalnya wiper tu pon silicone jugak tapi dah lama sangat... memang puas hati guna wiper silicone ni, kalau setakat nak parking tengah terik lama2 pon takde hal... tak payah susah2 nak angkat wiper dari cermin depan tu... so, 1 set untuk kancil aku dapat RM50 tadi... dulu RM60 kot... ntah mahal ke murah aku pon tak tau lah, janji duit tu wife aku yang punya huhuhuhuhuhu...

naik2 je rumah wife aku pulak tanya, "bau apa ni?" aku pon jawab, "bau polish..."

mak aih badan aku dah bau polish ke? huhuhu... apa2 hal pon pegi mandi dulu :-P

No comments:

Post a Comment